Sunt în industria designului web de 13 ani și încă îmi place ceea ce fac. Unii oameni își urăsc slujbele, unii tocmai se străduiesc, iar alții prosperă în mediul lor. Nu este ușor să săriți nava după ce ați stabilit, așa că să ne întoarcem și să oferim câteva motive pentru care cred că tinerii ar trebui să se alăture industriei de proiectare mai devreme decât mai târziu.

Evident, acest lucru depinde de echipa creată de fondatori sau de persoana responsabilă cu recrutarea. Totuși, am fost într-o mulțime de studiouri și este sigur să spunem că fiecare birou are propriile păreri. Unele sunt foarte relaxate, altele au zbuciumuri care zboară în jurul stânga, dreapta și centru, iar altele sunt mai structurate. Dar ceea ce nu am găsit niciodată este un loc care să fie nesănătos, neinvitat și formal. Studioul ar trebui să fie o casă de acasă, personalul ar trebui să se bucure să meargă la serviciu și aceasta este o parte imensă.

“Oamenii îmbrățișează companiile cu experiențele clienților care satisfac cel mai bine nevoile lor. Enorme transformă companiile prin proiectarea acestor experiențe de cea mai bună clasă, conduse de creativitate puternică și înrădăcinate în tehnologie. ”

Aspectul nostru reflectă și afacerea, suntem un grup prietenos, relaxat, relativ tânăr de designeri. Ne bucurăm de ceea ce facem și ținem pasul cu tendințele de design online, dacă am purta costume pentru a lucra în fiecare zi – acestea nu ar fi confortabile și nici nu ar da percepția corectă a afacerii noastre.

Unele studiouri asculta muzică cu volum tare, unele permit căștile, altele nu. Pentru mine, nu văd muzica ca o distragere a atenției, cred că ajută la fluxul de lucru și relaxează mintea să se concentreze asupra a ceea ce faci. Cred cu adevărat că și muzica vă poate ridica spiritul, dacă vă simțiți puțin în jos – alegerea muzicii în studio vă poate ridica într-un fel sau altul.

  • Fii deschis.
    Membrii echipei ar trebui să aibă experiență, dar sa fie si deschisi către noi modalități de lucru și colaborare.
  • Fii mai bun.
    Ar trebui să fim cu toții în căutarea de a îmbunătății ceea ce facem și cum ne ajutăm clienții.
  • Fii pozitiv.
    O atitudine optimistă și linii de comunicare deschise parcurg un drum lung.