Proiectarea interacțiunii, precum designul experienței utilizatorului, a evoluat pentru a facilita interacțiunile dintre oameni și mediul lor. Stabilirea și menținerea unei relații cu clienții dvs. este importantă dacă doriți ca afacerea dvs. să aibă succes. Spre deosebire de proiectarea experienței utilizatorului, care reprezintă toate aspectele orientate către utilizator ale unui software sau sistem, designerii interacțiunii sunt (de obicei) preocupați doar de interacțiunea dintre utilizatori și computere. Puteți proiecta și construi cel mai tare site web din toate timpurile, dar utilizatorii dvs. ar putea abandona site-ul după 5 secunde, deoarece nu pot interacționa cu site-ul.
Prin crearea oportunității de interacțiune, creați o oportunitate pentru construirea unei afaceri mai bune. Când un client se simte confortabil interacționând cu afacerea dvs., va fi confortabil oferindu-vă afaceri. A avea această loialitate înseamnă că ai construit un site web de succes.
Procesul IX și UX:
Proiectarea condusă de obiective
Interacțiuni implicate
Colaborarea este cheia
Usability
Îmbunătățiri continue